Hivatás a gasztronómia oltárán

Közel 15 éve dolgozom a szakmában. Hogy pontosan mit is takar az esetemben ez a szó? Tíz évig a legkülönfélébb rendezvények marketing menedzsmentje és szervezése határozta meg a mindennapjaimat. A PR is bekúszott az életembe a húszas éveim második felében, majd az elmúlt években előtérbe került az online marketing és a tartalomgyártás, a tervezői és kreatív munka.

Hiszem, hogy okkal történnek a dolgok. Az életmódváltásom után rövidesen a munkám része is lett a gasztronómia. Egyéni vállalkozóként kezdtem el éttermek kommunikációs feladatait ellátni, és mondanom sem kell, hogy rövid időn belül igazi szerelem lett.

nincs időd a marketingre?

Nincs időd vagy affinitásaiban megfelelő kollégád, aki menedzselje az éttermed vagy a gasztro vállalkozásod social tartalmait? Posztoljon, hirdessen, kreatívokat készítsen? Stratégiát alkosson és koncepcionálisan meg is valósítsa azt? Pedig teljesen jogos érzés és elvárás napjainkban, hogy minderre szüksége van a cégednek és Neked is a siker érdekében. Miben lehetek én a segítségedre?

k

Szövegírás

Számos platformon lehet rá szükséged: social media oldalakon, weboldalon, hírlevélben, álláshirdetésekben vagy akár a vendéglátó egységed különböző helyszíni felületein. 

Kreatív tartalomgyártás

Naponta több ezer vizuális tartalommal találkozunk. Hogy kitűnj, érdekes légy, hogy tartalmaiddal megragadd a vendégeid figyelmét, szükség van profi grafikus segítségre.  

Webfejlesztés

Legyen szó landing page, komplexebb weboldal vagy webshop megtervezéséről és fejlesztéséről, örömmel leszek a partnered a megvalósításban.

Branding

Kell egy történet és egy üzenet. Egy logó és egy arculat. Mindez egyedivé, megjegyezhetővé és szerethetővé tesz. A közös munka egyik legszebb része ezek megalkotása és életben tartása.

PPC marketing

Bár kikerülhetetlen, sokak számára mai napig mumus a Facebook és Instagram hirdetések menedzsmentje, vagy a Google Ads és TikTok kezelése. Viszont nem is neked kell foglalkoznod vele!

Fotózás

Fotót (vagy videót) készíteni napjainkban szinte bárki tud. De nem mindenki képes értéket és érzéseket közvetíteni általa. A profi képek kiemelhetik vállalkozásodat a konkurensek közül. Megéri áldozni rá.

Miben rejlik a siker?

A kitartó munkában mindenképp. A marketing egy hosszú távú befektetés, nem egyik napról a másikra fogják a vállalkozásodat megismerni és megszeretni. A vendégekből sem három nap alatt válik törzsvendég. Hiszem és tapasztalom, hogy a következetes, céltudatos és őszinte kommunikáció minden esetben meghozza a vágyott eredményeket. 

A külső kommunikáció mellett természetesen a belső is legalább annyira fontos. Hisz’ posztolhatunk bármit a Facebookon, ha közben bénító munkaerőhiánnyal és a kohéziót romboló belső konfliktusokkal küzd a cég. Az elmúlt évek tapsztalatai segítenek abban is, hogyan lehet a békét és egységet mutató kommunikáció valóban igaz és hiteles, azaz a háttérben folyó kommunikációban is örömmel adok tanácsot vagy tartok játékos csapatépítőt.

  • Következetesség, kitartás – 100%
  • hirdetések, online jelenlét – 100%
  • fantázia, egyediség – 100%

EGyénileg, mégis csapatban

Az elmúlt években remek szakemberekkel ismerkedtem meg, akikkel nem csak munkatársak, de jó barátok is lettünk. Generalistának tartom magam, aki a rengeteg tapasztalat révén biztos kézzel nyúl egy adott feladathoz, de minden egyes szakmai részt nem tudna egyedül megoldani. Profi webfejlesztő, grafikus és fotósok segítik a mindennapi munkámat. A kezemből kiadott produktum közös érdem.

Mások szerint

Nem csak rengeteg marketing tapasztalattal rendelkezik, de gasztroblogja révén szakmai szemmel is értette mit szeretnénk a vendéglátásban megjeleníteni. Látszott, hogy szereti az éttermi közeget, és szívesen végezte a Fióka képviseletét.

Horváth Soma

operatív vezető

“Bolond. A szakma bolondja. Jó értelemben persze. Proaktívan és lendülettel veti bele magát a különböző divízióink feladataiba. Nyugtató, hogy bármikor számíthatok rá.”

Selmczi Vilmos

Tulajdonos

“Otthon érzi magát az étteremben, és mindez a munkáján is látszik. Kreatív, szabad és görcsmentes. Szenvedéllyel végzi el a feladatokat, mindemellett megbízható és jó csapattag is.”

Juhász Gábor

Ügyvezető

“Motorként működik, proaktívan előreviszi a projekteket. Nagyon ügyes az ügyfélkezelésben, jól érti a felmerülő igényeket és kreatívan, precízen, de mindig kedves és baráti hozzáállással reagál azokra.”

Nagy Gyula

Tulajdonos, ügyvezető

túl a gasztronómián

A portfólió széles, az éttermek mellett az elmúlt években számos más terület is bekúszott a „gyűjteménybe”: kozmetikai márkák, IT cégek, wellness eszközöket forgalmazó vállalkozás vagy az építőipar is okozott már fejtörést és sikerélményt a munka terén. Minden téma kihívás és öröm a jól működő közös munka az ügyféllel, a gazstronómia pedig pluszban igazi szenvedély is.

túl a gasztronómián

A portfólió széles, az éttermek mellett az elmúlt években számos más terület is bekúszott a „gyűjteménybe”: kozmetikai márkák, IT cégek, wellness eszközöket forgalmazó vállalkozás vagy az építőipar is okozott már fejtörést és sikerélményt a munka terén. Minden téma kihívás és öröm a jól működő közös munka az ügyféllel, a gazstronómia pedig pluszban igazi szenvedély is.